Általános Szerződési Feltételek


Vállalkozás adatai:

Online értékesítés – csomagküldéssel

Paizs Mónika (Egyéni vállalkozó, alanyi adómentes kisadózó)
2623 Kismaros Patak utca 3.
Adószám: 68371287-1-33
Nyilvántartási szám:51650500

 

1.1. Az eladó tulajdonában lévő internetes áruház www.csatospothaj.hu működtetésének célja az áru eladása a végfelhasználónak (továbbiakban vásárló) az elektronikusan leadott megrendelés alapján.

Az internetes áruház kínálata hajhosszabbításhoz kellő csatos póthajak és parókák (továbbiakban áru).

1.2 A www.csatospothaj.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a Kosár tartalmának megrendelése ikonra kattintás megerősítésével jön létre.

A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet a Partner a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon).

1.4. Ügyfélszolgálat: Paizs Mónika (Egyéni vállalkozó, alanyi adómentes kisadózó)

  • Levelezési cím: 2623 Kismaros Pf. 8.
  • Telefon: +36 30 3898828 (hétfőtől péntekig)
  • Internet cím: www.csatospothaj.hu

 


 

FIZETÉSI MÓDOK

A megrendelt termék fizetésének módjai:

  • Bankkártyával történő fizetés a Barion rendszerén keresztül. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

    Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

    Fizetéshez használhatod

    • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
    • Visa vagy Electron bankkártyádat
    • Amex bankkártyádat
  • Fizetés bankkártya nélkül, a Barion tárcán lévő egyenleggel. Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltöltött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Bővebben a Barionról >>>


 

CSATOS PÓTHAJ GARANCIA, VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZATÓ

 

Hajhosszabbítás előtt, a póthajak felillesztése előtt részletesen olvassa el a garanciára vonatkozó tájékoztatót!

 

  • A vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben CSATOS PÓTHAJAT vásárolt/rendelt, a tresszelt hajsor elvágása/szétvágása esetén a hajsorok végeit varrógéppel vagy kézi varrással rendesen el kell varrni, vagy pillanatragasztóval leragasztani, különben hajsorok széleiből erősen hullani fog a haj!

 

  • Az eladó a vevőt a termék vásárlásakor, online rendelésekor részletesen tájékoztatja a póthaj megfelelő ápolásáról, azonban fodrászati ismeretek megtanítására nem köteles, így a helytelen kezelésből adódó hibákért felelősséget nem vállalunk.

 

  • A vevő tudomásul veszi, hogy a Prémium európai minőségű csatos póthajak élettartama 1-3 év is lehet megfelelő ápolás mellett.
  • Minden hajhosszabbítás vagy sűrítés a hajgyökereket terheli meg, ami saját hajhullást okozhat. A vásárló tudatában van annak, hogy az összes megvásárolt póthajtermékünkre érzékeny embereknél bizonyos allergiás reakciók is keletkezhetnek. Pl. fémallergia a fémcsatok és a fejbőr találkozásánál. Ezek nem a termék hibái. Az eladó nem tudhatja előre, hogy kinél milyen allergiás reakciók jelentkezhetnek, amiért felelősséget sem vállalhat. A vásárló köteles saját maga megállapítani a termék használásának lehetőségét és felelősséget vállal a lehetséges allergiás reakciók fellépésekor létrejövő kellemetlenségekért.
  • A vásárló elveszíti a garanciát a póthaj festése, szőkítése, dauerolása, színezése, és a póthaj egyéb vegykezelése után. Ez esetben minőségromlás és higéniai okok miatt a terméket cserélni, visszavenni nem áll módunkban.

 

  • A vevő tudomásul veszi, hogy a nem nálunk felhelyezett póthajért és annak költségéért felelősséget cégünk nem vállal.

 

  • A nálunk vásárolt, azonban más szalonban felillesztett hajakért – a póthaj hullásáért – felelősséget nem vállalunk. Ez esetben annak a szakembernek kell vállalni a garanciát, aki felillesztette a póthajat. A póthaj hullásának a póthaj minőségéhez nincsen köze, csak a használt ragasztóanyag (keratin) és a felillesztés munkájához van köze.
  • A vevő tudomásul veszi, hogy a forró hajszárító és hajvasaló szárítja és fénytelenné teszi a hajat.

 

  • Az emberi hajak természetéből adódó tulajdonságokért nem tudunk felelősséget vállalni. Velünk is előfordult már, hogy különböző fejekről levágott copfok még a kíméletes hajfestés ellenére is váratlan módon reagáltak, pl. egyenes hajból göndör lett, egészségesnek tűnő haj visszatöredezett. Minden haj másképpen reagál bizonyos műveletekre. Ezért a vásárolt póthajjal, ha bármilyen műveletet szeretnénk végezni, előtte próbáljuk azt ki egy kis tincsen és az eredmény megismerése után fogjunk csak hozzá a többihez! Az emberi haj különböző környezeti hatásokra, beavatkozásokra más és más módon reagálhat.

Mi arra tudunk garanciát vállalni, hogy a nálunk kapható hajak: 100% emberi prémium magyar vagy prémium európai minőségű, festetlen vagy festett/ kíméletesen szőkített hajak és I.osztályú (nem kevert szálas, nem műszálas) hajak vagy Indiai minőségű festett/kezelt póthajak. A póthajak lehetnek egyenes, hullámos vagy göndör típusúak, vastagabb vagy vékonyabb száltípusúak.

__________________________________________________________________________________________________

  • Elállás jogaA 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.Ismertető a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletből:A Vásárló a szerződéstől 8 (nyolc) munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A szerződés nyelve magyar.Higiéniai okokból a parókát és póthajat nem cserélünk! Csak eredeti bontatlan csomagolású, nem használt “általános – standard” póthajat veszek vissza vagy cserélek.
  • CSERE ÉS VISSZATÉRÍTÉSI SZABÁLYZAT
    • Személyes megtekintés/vásárlás esetén, melynél látja a színt, hajhosszt (hajtömörséget – hajvégtömörséget) és tapintással a minőséget, ez esetben nem áll módunkban visszavásárolni a póthajat, későbbi minőségi kifogás esetén sem.

     

    • Postai csomagküldés esetén amennyiben a vevőnek nem tetszett a rendelt termék (attól függően, hogy általános vagy egyedi rendelés, lásd alább!), úgy joga van az áru kicseréléséhez az áru átvételétől számított 8 napon belül. A cserélni kívánt termék eredeti, bontatlan csomagolásban, sértetlen állapotban kell, hogy legyen. Csere: Postai termék visszaküldés esetén csak a normál, nem utánvétesen küldött csomagokat veszem át, bontom ki és kicserélve küldöm vissza a megrendelt címre.

     

    • Visszatérítés: Postai termék visszaküldés esetén csak a normál ajánlott, nem utánvétesen küldött csomagokat veszem át, bontom ki és térítem meg a termék árát a vevő bankszámlaszámára min. 5 – max. 10 munkanapon belül. A postázás költségét mindenkor a vevő állja.

     

    • Postai csomagküldés „ÁLTALÁNOS RENDELÉS”: Általános rendelésnek számítanak az alábbi „standard” termékek:
      • prémium natúr sötét barna tresszelt haj,
      • prémium natúr barna csatos póthaj,
      • prémium mézszőke vagy platinaszőke tresszelt haj
      • prémium mézszőke vagy platinaszőke csatos póthaj

    Ezek a hajtermékek még tovább festhetők, illetve világosíthatóak, így még bármilyen póthajszín elkészíthető belőle. A haj tapintásának, hajtömörségének nem tetszése esetén, közös megegyezés alapján a vevő 8 napon belül kicseréltetheti a terméket, vagy visszaigényelheti a termék árát. 8 napon belül, ha a vevő nem juttatja vissza a hajat a címemre, úgy automatikusan beleegyezik, hogy a hajtermék megfelel számára és nem igényel cserét, sem pénzvisszafizetést. 8 napon túl minőségi kifogás esetén (legyen az gubancolódás, hajtöredezés…stb) SEM tudok cserélni vagy pénzt visszafizetni.

     

    • Postai csomagküldés vagy személyes átvétel „EGYEDI RENDELÉS”:

    Az általános rendelésen kívül minden más termék európai (prémium) vagy magyar hajból, mely egyedi színre vagy mennyiségre, vagy egyedi technikával készült. Ezek a termékek kizárólag a megrendelő egyedi igényeire készültek, melyet másnak nem tud értékesíteni vállalkozásom, így minőségi nem tetszés, hajtömörség, hajtöredezés, hajvastagság, tapintás …stb. nem tetszése esetén SEM tudok cserélni vagy pénzt visszafizetni, még 8 napon belül sem. Egyedi rendelés esetén ajánlom a személyes konzultációt!

     

Érvényes 2018. Január 1-től visszavonásig. Az Eladó a változtatás jogát fenntartja.