Általános Szerződési Feltételek


Vállalkozások adatai:

Online értékesítés – csomagküldéssel

Fővállalkozás:
Paizs Mónika (Egyéni vállalkozó, alanyi adómentes kisadózó)
2623 Kismaros Patak utca 3.
Adószám: 68371287-1-33
Nyilvántartási szám:51650500

 

1.1. Az eladó tulajdonában lévő internetes áruház www.csatospothaj.hu működtetésének célja az áru eladása a végfelhasználónak (továbbiakban vásárló) az elektronikusan leadott megrendelés alapján.

Az internetes áruház kínálata hajhosszabbításhoz kellő csatos póthajak és parókák (továbbiakban áru).

1.2 A www.csatospothaj.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a Kosár tartalmának megrendelése ikonra kattintás megerősítésével jön létre.

A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet a Partner a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon).

1.4. Ügyfélszolgálat: Paizs Mónika (Egyéni vállalkozó, alanyi adómentes kisadózó)

  • Levelezési cím: 2623 Kismaros Patak utca 3.
  • Telefon: +36 30 3898828 (hétfőtől péntekig)
  • Internet cím: www.csatospothaj.hu

 


 

FIZETÉSI MÓDOK

A megrendelt termék fizetésének módjai:

  • Bankkártyával történő fizetés a Barion rendszerén keresztül. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

    Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaadataid egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

    Fizetéshez használhatod

    • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
    • Visa vagy Electron bankkártyádat
    • Amex bankkártyádat
  • Fizetés bankkártya nélkül, a Barion tárcán lévő egyenleggel. Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltöltött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Bővebben a Barionról >>>


 

HAIRTREND – CLIPINHAIRTREND PÓTHAJ GARANCIA, VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZATÓ

Hajhosszabbítás előtt, a póthajak felillesztése előtt részletesen olvassa el a garanciára vonatkozó tájékoztatót!

ÁLTALÁNOS GARANCIA

 

  • A vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben TRESSZELT PÓTHAJAT vásárolt/rendelt, a tresszelt hajsor elvágása/szétvágása esetén a hajsorok végeit varrógéppel vagy kézi varrással rendesen el kell varrni, különben hajsorok széleiből erősen hullani fog a haj!
  • Az eladó a vevőt a termék vásárlásakor, online rendelésekor részletesen tájékoztatja a póthaj megfelelő ápolásáról, de a helytelen kezelésből adódó hibákért felelősséget nem vállalunk.
  • A vásárló elveszíti a garanciát a póthaj festése, szőkítése, dauerolása, egyedire színezése, a keratin felére vágása, és a póthaj egyéb vegykezelése után. Ez esetben terméket cserélni, visszavenni nem áll módunkban.
  • A vásárló elveszíti a garanciát keratinos/gyűrűs tincses póthaj felillesztése esetén. Ajánljuk, hogy bármi, amit ki szeretne próbálni a póthajjal, azt kis próba mennyiségbe tegye, melyet visszavenni/cserélni nem áll módunkban.
  • A vevő tudomásul veszi, hogy a nem nálunk felhelyezett póthajért és annak költségéért felelősséget cégünk nem vállal. A nálunk vásárolt, azonban más szalonban felillesztett hajakért – a póthaj hullásáért – felelősséget nem vállalunk. Ez esetben annak a szakembernek kell vállalni a garanciát, aki felillesztette a póthajat. A póthaj hullásának a póthaj minőségéhez nincsen köze, csak a használt ragasztóanyag (keratin) és a felillesztés munkájához van köze.
  • Az emberi hajak természetéből adódó tulajdonságokért nem tudunk felelősséget vállalni. Minden haj másképpen reagál bizonyos műveletekre. Ezért a vásárolt póthajjal, ha bármilyen műveletet szeretnénk végezni, előtte próbáljuk azt ki egy kis tincsen és az eredmény megismerése után fogjunk csak hozzá a többihez! Az emberi haj különböző környezeti hatásokra, beavatkozásokra más és más módon reagálhat.

 

__________________________________________________________________________________________________

 

CSERE ÉS VISSZATÉRÍTÉSI SZABÁLYZAT

  • Személyes vásárlás esetén, melynél látja a színt, hajhosszt (hajtömörséget – hajvégtömörséget) és tapintással a minőséget, ez esetben nem áll módunkban visszavásárolni a póthajat, későbbi minőségi kifogás esetén sem.

 

  • Postai csomagküldés „ÁLTALÁNOS ALAP TERMÉKEK” ESETÉN: Általános rendelésnek számít az online vagy telefonon leadott hajrendelés, melynél a póthajat:
  • natúr festetlen egyenes vagy óceán hulámos (#3,4,5ös színárnyalat),
  • mézszőke egyenes vagy óceán hullámos (csak világosított #9,10es színárnyalat),
  • platinaszőke (csak világosított #10, 11-es színárnyalat), az alábbi kiszerelésben: tresszelt, damilos, lófarok copf vagy többsoros csatos póthaj csomag.

Ezek a hajtermékek még tovább festhetők, illetve világosíthatóak, így még bármilyen póthajszín elkészíthető belőle, illetve tresszelt állapotuk miatt, bármikor visszabonthatóak, újrakészíthetőek hajhosszúság rövidülése nélkül. A haj tapintásának, hajtömörségének nem tetszése esetén, közös megegyezés alapján a vevő 8 napon belül kicseréltetheti a terméket, vagy visszaigényelheti a termék árát. 5 napon belül, ha a vevő nem juttatja vissza a hajat a címünkre, úgy automatikusan beleegyezik, hogy a hajtermék megfelel számára és nem igényel cserét, sem pénzvisszafizetést. 8 napon túl kifogás esetén NEM tudunk cserélni vagy pénzt visszafizetni. 8 napon belül tesztelje a hajcsomagot hajmosással, szárítással, minta tincs festésével.

**Tipp 1): Amennyiben még nem ismeri hajainkat, és annak minőségét hosszútávon is hordva, úgy érdemes kis mennyiséget rendelni, akár 10 grammot vagy kevesebbet, melyet moshat, festhet, csavarhat, szőkíthet a saját felelősségére, és ha hosszútávon meg van vele elégedve, akkor már nagyobb mennyiséget is tapasztalattal nyugodtan tud rendelni. 

**Tipp 2): Amennyiben Általános Alap terméket rendel tőlünk pl. 100gr mézszőke tresszelt hajat és tovább festi az egész hajat és nem sikerül, úgy nem cseréljük, és nem vesszük vissza a terméket. Próbálja mindig kis 5-10grammos tincsen a festést, és ha jó lett a hajszín és hajminőség csak utána fesse be az egész hajmennyiséget!

CSERE, VISSZATÉRÍTÉS: Amennyiben a vevőnek nem tetszett a rendelt termék úgy joga van az áru kicseréléséhez az áru átvételétől számított 5 napon belül. A cserélni kívánt termék eredeti, bontatlan csomagolásban, sértetlen állapotban kell, hogy legyen. Csere: Postai termék visszaküldés esetén csak a normál, nem utánvétesen küldött csomagokat vesszük át, bontjuk ki és kicserélve küldjük vissza a megrendelt címre. Visszatérítés: Postai termék visszaküldés esetén csak a normál, nem utánvétesen küldött csomagokat vesszük át, bontjuk ki és térítjük meg a termék árát a vevő bankszámlaszámára 8 munkanapon belül. A postázás költségét mindenkor a vevő állja.

 

  • Postai csomagküldés vagy személyes átvétel „EGYEDI TERMÉK RENDELÉS” ESETÉN:

Egyedi rendelésnek számít a vevő egyedi igényeire készített póthaj, világosított és festett póthaj egyedi színre készítve; vagy egyedi mennyiségű póthaj; egyedi tincsezett póthaj, vagy egyedileg választott magyar copfból készült és feldolgozott póthaj..stb.. Ezek a termékek kizárólag a megrendelő egyedi igényeire készültek, melyet másnak nem tud értékesíteni vállalkozásunk, így NEM  tudunk cserélni vagy pénzt visszafizetni, még 5 napon belül sem. Egyedi rendelés esetén ajánljuk a személyes konzultációt!

A vevő tudomásul veszi, hogy a színre készített – azaz általunk festett póthaj – ugyanúgy, mint saját hajunk festésekor a festett szín hajmosások gyakoriságával veszíthet színéből, árnyalatából (kifakul). A póthajon ilyenkor érdemes hajszín frissítést (hajfestést, bemosást) végezni. A vegykezelést mindig bízzuk szakértő fodrászra, hogy megfelelő hajszínt kapjunk, és a póthajunk minősége is szép maradjon.


Mi arra tudunk garanciát vállalni, hogy a nálunk kapható hajak: 100% emberi prémium minőségű, festetlen vagy festett/ kíméletesen szőkített hajak és I.osztályú (nem kevert szálas, nem műszálas) hajak. A póthajak lehetnek egyenes, hullámos vagy göndör típusúak, vastagabb vagy vékonyabb száltípusúak.

Azonban említésre méltó luxus minősége van prémium hajainknak, ami puha és lágy, így biztosak vagyunk benne, hogy a minőségében még évek múlva sem fogsz csalódni.

__________________________________________________________________________________________________

  • Elállás jogaA 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.Ismertető a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletből:A Vásárló a szerződéstől 8 (nyolc) munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A szerződés nyelve magyar.Higiéniai okokból a parókát és póthajat nem cserélünk! Csak eredeti bontatlan csomagolású, nem használt “általános – standard” póthajat veszek vissza vagy cserélek.

Érvényes 2022. December 6-tól visszavonásig. Az Eladó a változtatás jogát fenntartja.